עורך דין גירושין בירושלים

גירושין הם עניין לא פשוט המוביל לטלטלה בכל ההיבטים לכל בני המשפחה. עם זאת, יש גם לקחת בחשבון שהיום גירושין הם מהלך נפוץ יחסית, כשלפי הסטטיסטיקה אחד מתוך שלושה זוגות בוחר להתגרש. לכן, חשוב לעשות את המהלך באופן מושכל שאינו מובל ע"י אמוציות ומטענים שישנם בין בני הזוג. לא מעט זוגות בוחרים היום להגיע להסכם גירושין בהסכמה בהליך גישור אותו מוביל עורך דין גירושין בירושלים או בהתאם לאזור המגורים. היום ישנם לא מעט עורכי דין המעודדים הליך גישור ורואים בבית המשפט ברירת מחדל. בחרו עורך דין אשר גישתו אינה הבסת הצד השני אלא דאגה לתנאים בהם אתם תצאו עם סיום התהליך.
חייגו כעת למידע נוסף 050-6688346

עורך דין גירושין בירושלים לסיום ההליך בצורה הטובה ביותר

כאמור, היום רבים כבר מבינים שגירושין אינם מלחמה. להיפך, ניתן להשוות את המתקבל בסופו של דבר להסכם שלום, לפחות זו המטרה. כמובן שהגעה להסכם בצורה נעימה ולא לוחמנית אינו בא על חשבון שמירה על הזכויות שלכם והאינטרסים לטובתכם ולטובת הילדים. אם ההגעה להסכם אינה בגישור אלא דרך בית המשפט, מומלץ להגיש את התביעה ראשונים כדי לבחור בערכאה בה יתקיים המשפט. עורך דין גירושין בירושלים אשר עובד עם לקוחות המגיעים ממגזרים שונים יבין את ההעדפה לבחירה בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה וגם ימליץ מה כדאי מבחינת הלקוח הן בשל הרקע האישי, הדתי והמשפחתי והן בשל סיבות אחרות.

עורך דין לענייני גירושין בירושלים

עורך דין לענייני גירושין בירושלים הדואג לכם לא רק מבחינה משפטית

תפקידו המרכזי של עורך הדין הוא לנהל את התיק מבחינה משפטית, כאשר ישנה מורכבות רבה בגירושין וישנם נושאים רבים שיש להסדיר. עם זאת, גירושין במיוחד אך ענייני משפחה בכלל, הם נושאים בהם קשה לעשות הפרדה מוחלטת בין ההיבט  המשפטי שהוא בד"כ רציונלי לחלוטין לבין ההיבט הרגשי. בגירושין משפחה שלמה עוברת טלטלה רגשית כך שיש יתרון משמעותי לבחירת עורך דין גירושין בירושלים אשר מודע היטב לצד הרגשי של העניין ומסייע ללקוחותיו גם בהיבט זה, למשל במציאת מטפל רגשי לניהול טוב יותר של המשבר אם יש צורך בכך.

משרד עו"ד אמיתי  סורוצקין מתמחה בדיני משפחה ומתמקד בתחום זה. המשרד מתפרש עפ"נ שני סניפים: בירושלים וארה"ב. מוזמנים ליצור קשר.
חייגו כעת למידע נוסף 050-6688346

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין ניכור הורי

כאשר זוג מתגרש לעיתים הוא  שוכח, או לפחות אחד מבני הזוג שוכח, שבתווך נמצאים הילדים, ושעבורם כל אחד מבני הזוג הוא הורה שהקשר איתו מהווה עבורו בסיס להתפתחות טובה. ניכור

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: