עורך דין לענייני משפחה בירושלים

משפחה היא המסגרת הבטוחה והקרובה ביותר לכל אחד, במיוחד המשפחה הגרעינית אך גם המשפחה המורחבת. עם זאת, גם במשפחה עלולות להתעורר מחלוקות מסיבות שונות. כאשר מחלוקות אלה לא מטופלות ע"י איש מקצוע שהוא עורך דין לענייני משפחה לרוב המחלוקות רק מתדרדרות עד כדי סכסוך משמעותי ואף נתק בין בני המשפחה. תפקידו של עורך דין לענייני משפחה בירושלים ובכלל הוא לא רק ליישב ולגשר כאשר נוצרות מחלוקות שיש להן פן משפטי, אלא גם למנוע או לפחות להקטין את הסיכויים להיווצרותן, זאת באמצעות עריכת מסמכים משפטיים או הסכמים.
חייגו כעת למידע נוסף 050-6688346

עורך דין לענייני משפחה בירושלים: אילו הסכמים ומסמכים ניתן לערוך בעזרתו?

כאמור, הסכמים ומסמכים שונים יכולים למנוע אי הבנות, ליישר קו, כשאותם מסמכים יכולים להיות נוגעים להווה אך גם לעתיד, כשהם יהיו מיושמים כאשר הדבר יהיה רלוונטי. ישנם גם מסמכים שעורכי המסמך אפילו לא יודעים בוודאות שהם בהכרח יהיו מיושמים כמו הסכם ממון או ייפוי כוח מתמשך. הסכם ממון נערך בין בני זוג מלפני הנישואין במטרה להסדיר את חלוקת הרכוש במקרה של גירושין. בייפוי כוח מתמשך מייפה אדם את כוחו ששל אדם אחד או יותר לנהל את ענייניו אם לא יוכל לעשות זאת בעצמו וגם לצרף הוראות כיצד ירצה שהדברים יתבצעו. מסמך נוסף שמומלץ לערוך הוא צוואה, כדי להבהיר באופן חד משמעי את אופן חלוקת העיזבון.

עורך דין משפחה בירושלים

איך לבחור את עורך דין משפחה בירושלים המתאים עבורכם?

בין אם מדובר על עריכת מסמך בתחום המשפחתי ובין אם נדרש כבר יישוב סכסוך או ייצוג בבית המשפט חשוב לפנות אל עורך דין לענייני משפחה בירושלים או לפי אזור מגוריכם אשר מתמחה ומתמקד בתחום זה. לא בכדי ישנם דיני משפחה, קובץ חוקים שלם הנוגע לתחום זה. משפחה היא עניין מורכב מכל הבחינות, כולל בהיבט המשפטי. בחרו עורך דין עם ניסיון רב בענייני משפחה, עורך דין המנוסה הן בייצוג בבית המשפט והן ביישוב סכסוכים או עריכת הסכמים בהליך גישור. חשוב שגישתו של עורך הדין תהיה עניינית ולא לוחמנית ושיראה את הלקוח קודם כל כאדם ולא כעוד תיק בו יש לנצח.

משרד עו"ד אמיתי סורוצקין מתמחה הענייני משפחה וצבר ניסיון רב. גישת המשרד היא לתת את הטוב ביותר ללקוח ולא לנצח את "היריב". מוזמנים ליצור קשר.
חייגו כעת למידע נוסף 050-6688346

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: