ביטול הסכם ממון

כאשר זוג עורך הסכם ממון, בין אם לפני הנישואין ובין אם לאחר מכן, המטרה  היא לעשות בו שימוש במקרה של גירושין. עם זאת, כיוון ששנים רבות יכולות לעבור עד השימוש בהסכם וגם יכולים להיות שינויים מהותיים ביחסים בבין בני הזוג או מבחינה כלכלית של אחד מהם, ביטול הסכם ממון הוא אפשרי אך עם זאת לא קל. הסכם ממון הוא חוזה לכל דבר וההתייחסות אליו היא לפי דיני חוזים. כמובן שכל עוד שני הצדדים מסכימים על כך שההסכם לא רלוונטי אין בכך בעיה, אך אם רק צד אחד מעוניין לבטל את ההסכם במלואו או בחלקו הוא נדרש להציג עילה לכך בפני בית המשפט אשר רק הוא מוסמך לאשר את הביטול.
חייגו כעת למידע נוסף 050-6688346

מאילו נימוקים יכול ביטול הסכם ממון להיות מאושר?

כאמור, הסכם ממון הוא חוזה לכל דבר ולכן רק אם יוצגו עילות מסוימות והוכחות לגביהן ביטול הסכם ממון יכול להיות מאושר. אחת העילות היא חוסר תום לב בו נהג אחד מבני הזוג כלפי האחר. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בהסתרת נכסים או הסתרת אינטרסים עסקיים בעלי ערך. עילה אחרת היא אילוץ וכפיה. פעמים רבות לאחת ממשפחותיהם של בני הזוג ישנו אינטרס רב יותר שהזוג יחתום על הסכם ממון, זאת כדי שנכסיה של המשפחה יחזרו לידי בנם או ביתם ולא יחולקו ביניהם. יתכן ששני בני הזוג חתמו על ההסכם בלחץ ויתכן שרק בן הזוג האחר. ישנם גם מצבים נוספים בהם ניתן לבטל הסכם כמו כאשר המסמך לא אושר ע"י גורם מוסמך, כאשר ההסכם לא נערך בכתב, או חתום בצורה שיש בה כשלים.

ביטול הסכם ממון

ביטול הסכם ממון בעזרת עורך דין מומחה בתחום

ביטול הסכם ממון כאמור אינו פשוט ודורש שכנוע של בית המשפט שאכן יש מקום לכך. כדי להציג את העילות הנכונות אשר יעלו את הסיכויים לכך שבית המשפט יאשר את הדברים מיידית, עשו זאת בעזרת עורך דין המתמחה בהסכמי ממון אשר יבחן קודם כל את המסמך ובכלל את האופן בו דברים נעשו וימצא את העילות המתאימות להציג לבית המשפט. חשוב שיהיה בעל ניסיון רב בתחום ושמאחוריו מקרים בהם הצליח להביא לביטול ההסכם בהצלחה.

משרד עו"ד אמיתי סורוצקין מתמחה בענייני משפחה כולל כל הקשור בהסכמי ממון. הוא מלווה את לקוחותיו ומייצג אותם במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.  
חייגו כעת למידע נוסף 050-6688346

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין צוואה ירושלים

אחד הנושאים שאדם וגם משפחתו הקרובה לא אוהבים לעסוק בהם הוא חלוקת רכושו לאחר מותו. לאותו אדם לא נוח ונעים לבוא פנים מול פנים עם המוות ולעסוק בעניינים טכניים הנוגעים

קרא עוד >>
עורך דין ניכור הורי

כאשר זוג מתגרש לעיתים הוא  שוכח, או לפחות אחד מבני הזוג שוכח, שבתווך נמצאים הילדים, ושעבורם כל אחד מבני הזוג הוא הורה שהקשר איתו מהווה עבורו בסיס להתפתחות טובה. ניכור

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: