הסכם גירושין בהסכמה

כאשר יש החלטה להתגרש, הדבר יכול לבוא מצד אחד מבני הזוג באופן בלעדי העושה זאת ע"י הגשת תביעה בבית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה. האופציה השניה היא גירושין בהסכמה בהם גם ההגעה להסכם גירושין תתבצע בהסכמה כלומר בהליך גישור. הסכם גירושין בהסכמה הוא מטרתם של רבים מהזוגות המתגרשים היום אשר מבינים שהליך משפטי הוא ארוך, מסורבל וגם יוצר אנטגוניזם בין הצדדים אשר במיוחד כשיש ילדים יצטרכו להמשיך ולהיות בקשר עוד שנים. הגעה להסכם בעזרת מגשר שהוא גם עורך דין גירושין עם ניסיון יעלה את הסיכויים להגעה להסכם שיקבל גם תוקף משפטי.
חייגו כעת למידע נוסף 050-6688346

מה צריך לכלול הסכם גירושין בהסכמה?

הסכם גירושין בהסכמה צריך להיות מפורט ומקיף כדי שינחה את שני בני הזוג איך להתנהל לאחר הגירושין, כך שלא יתעוררו אי הבנות ושהוא יהווה יישור קו בין הצדדים באופן מלא. ישנם מספר נושאים חשובים שחייבים להיכלל בתוך ההסכם: חלוקת רכוש, משמורת על הילדים ומזונות. כל אחד מהם צריך להיות מפורט וחשוב לכלול סעיפים שנוגעים גם למצבים שעלולים לקרות בעתיד, למשל כשאחד ההורים שעובר לעיר אחרת או אפילו לחו"ל. לגבי חלוקת רכוש, אם ערכו בני הזוג הסכם ממון לפני הנישואין הדבר כמובן מקל מאוד. משמורת יכולה להיות משותפת או משמורת מלאה לאחד ההורים, כשלהורה האחר נקבעים הסדרי שהות. מזונות יש לקבוע בהתאם למשמורת וגם לפי מצבו הכלכלי של כל אחד מבני הזוג.

גירושין בהסכמה

להסכם גירושין בהסכמה רלוונטי לשנים רבות פנו לעורך דין מומחה בתחום 

כאמור, המטרה בעריכת הסכם גירושין בהסכמה הוא קבלת שקט למשך שנים עבור כל אחד מהצדדים. ההסכם צריך ליצור הבנה וידיעה מלאה של כל אחד לגבי חובותיו, זכויותיו ובכלל הדרך בה הוא צריך להתנהל במצב המשפחתי החדש. כדי שכך יהיה חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב הן כמגשר בגירושין והן כמייצג בבית המשפט. כך עורך הדין יודע היטב מה צריך לכלול ההסכם כדי שיקבל את אישור בית המשפט. עורך הדין צריך לדעת לנהל ולהוביל את הליך הגישור, לקדם את התהליך עד להגעה להסכם המקובל על שני הצדדים.

משרד עו"ד אמיתי סורוצקין מתמחה בענייני משפחה. המשרד מלווה את לקוחותיו הן בהליכי גישור והן בבית המשפט בו הלקוח מיוצג באופן המקצועי ביותר. מוזמנים ליצור קשר.
חייגו כעת למידע נוסף 050-6688346

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

הסכם ממון
הסדר איזון משאבים

אחד הנושאים הלא פשוטים שיש להסדיר בעת גירושין הוא חלוקת הרכוש. עפ"י חוק, כל עוד לא קבעו בני הזוג אחרת בהסכם ממון שנעשה שנים מראש, הנכסים צריכים להתחלק באופן שווה

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: