בניית אסטרטגיה נכונה
המפתח להצלחה
בתיקי דיני משפחה

כאשר מדובר בתיקי דיני משפחה רגישים כגון גירושין, משמורת ילדים, מזונות וחלוקת רכוש, בניית אסטרטגיה נכונה ומותאמת אישית היא קריטית להשגת תוצאות מיטביות. במשרדנו, אנו מבינים שכל תיק הוא ייחודי ודורש גישה ייחודית בהתאמה.

אחד הגורמים החשובים בבניית האסטרטגיה הוא בחירת הערכאה המשפטית המתאימה ביותר לטיפול במקרה – בית המשפט לענייני משפחה ו/או בית הדין הרבני. ההחלטה תושפע בעיקר מהסיכוי המשפטי הגבוה יותר להשגת המטרות של הלקוח וכמובן מגורמים כגון רקע אישי, דתי ומשפחתי, סוג הסכסוך, והעדפות הצדדים המעורבים.

גישתנו הייחודית היא שילוב טיפול נפשי ותמיכה רגשית במקביל להליך המשפטי. אנו מכירים בכך שגירושין ומצבים משפחתיים מורכבים מהווים לעתים קרובות משבר קשה עבור הצדדים המעורבים, עם השפעות נפשיות עמוקות. לכן, אנו ממליצים וגם דורשים מלקוחותינו לעבור תהליך טיפולי וייעוץ רגשי במקביל להליך המשפטי. מטרתנו היא לבנות אסטרטגיה כוללת לניהול המשבר, המותאמת אישית לצרכים ולמבנה האישיות של כל לקוח.

אנו מאמינים כי מטרת התהליך המשפטי איננה להביס את הצד הנגדי, אלא להגיע להסכמות מקובלות על שני הצדדים. הסדר מוסכם עשוי להיות תוצאה טובה יותר מאשר החלטת בית המשפט. לפיכך, אנו משקיעים מאמצים רבים לעודד הידברות, משא ומתן והשגת הסכמות בדרכי נועם טרם פנייה להליכים משפטיים תובעניים יותר.

במשרדנו, אנו שמים את טובת הלקוח ואינטרסים שלו בראש סדר העדיפויות לטווח הארוך. לא מוותרים על ליווי צמוד לאורך כל הדרך – מגיבוש עקרונות ההסכם, דרך משא ומתן על התנאים, ועד לחתימה סופית ואישור ההסכם כדין. הכול נעשה תוך שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח ושמירה על שביעות רצונו המלאה. היתרון שלנו הוא שאנו חוסכים מהלקוחות התדיינויות משפטיות ממושכות.

יש בידינו את הידע והכלים להכין הסכמים מותאמים אישית לכל לקוח ונסיבותיו הספציפיות, ברמה משפטית גבוהה שאין עליה עוררין. בדרך זו נשיג את התוצאות המיטביות עבור לקוחותינו, תוך ראייה כוללת ומקיפה של כל ההיבטים הנוגעים בדבר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

ביטול הסכם ממון

כאשר זוג עורך הסכם ממון, בין אם לפני הנישואין ובין אם לאחר מכן, המטרה  היא לעשות בו שימוש במקרה של גירושין. עם זאת, כיוון ששנים רבות יכולות לעבור עד השימוש

קרא עוד >>
הסכם גירושין בזמן היריון
גירושין בהריון

גירושין באופן כללי הם מהלך מורכב ולא פשוט עבור כל בני המשפחה. הדבר קשה עוד יותר כאשר מדובר על גירושין בהיריון. לכאורה נראה שישנה סתירה בין השניים כי היריון הוא

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: