עורך דין ניכור הורי

כאשר זוג מתגרש לעיתים הוא  שוכח, או לפחות אחד מבני הזוג שוכח, שבתווך נמצאים הילדים, ושעבורם כל אחד מבני הזוג הוא הורה שהקשר איתו מהווה עבורו בסיס להתפתחות טובה. ניכור הורי הוא תופעה קיימת לצערנו, תופעה שיכולה להיות בדרגות חומרה שונות, החל מהסתה קלה של הורה אחד נגד אחר ועד הסתה חמורה שגורמת לילד להתעקש לא לראות את ההורה האחר ולחוש כלפיו רגשות שליליים כשלדבר אין סיבה אמיתית לכך. כאשר אדם חש שהגרוש/ה שלו מסיתים את הילדים והדבר גורם לשינוי ביחס שלהם, חשוב לפנות אל עורך דין ניכור הורי בעזרתו יוכח שאכן ישנה הסתה
חייגו כעת למידע נוסף 050-6688346

תפקידו של עורך דין ניכור הורי

כיוון שניכור הורי מבוסס במידה לא מבוטלת על תחושה סובייקטיבית של אחד ההורים, לא בקלות יקבל בית השפט את הטענה שאכן זהו המצב וההורה האחר מעביר את הילדים המשותפים מסע הסתה. עורך דין ניכור הורי יבחן  היטב את פרטי המקרה והמצב הקיימים וינסה לדלות מתוך כלל התחושות והדברים שמציין ההורה שחש שישנו ניכור כלפיו עובדות שיוכלו לשמש כראיות בבית המשפט. תסמין לניכור אותו יכול להציג עורך הדין הוא סירוב של ילד אחד או יותר לדבר עם ההורה האחר ולהיפגש איתו. כדאי לקבל חוות דעת של איש מקצוע המומחה בתחום כדי להבין האם מעשיו או דבריו של ההורה האחר הם אלה שהביאו להתדרדרות ביחס הילד כלפי ההורה האחר.

ניכור הורי

מה קורה לאחר הבאת הוכחות לניכור הורי?

כאשר עורך דין ניכור הורי הציג ראיות והוכחות לכך שניכור הורי אכן קיים, בית המשפט יכול לקבוע מהלכים שונים, תלוי בעוצמת הניכור. אם הניכור הוא קל יחסית, הוא יכול לחייב את ההורה האחר להשתתף בטיפול או סדנה שמטרתם להביא להפחתה בצורך שלו לעשות זאת ולהבנת משמעות הדברים עבור הילדים. במצבים חמורים יותר יכול בית המשפט להטיל סנקציות כספיות, למשל הפחתה במזונות או קנס אחר ובמקרים חמורים עוד יותר גם להעביר את הילדים מידיו של ההורה המנכר, שבמקרים רבים הוא ההורה המשמורן, ולהעבירו לידי ההורה האחר או לקרוב משפחה שיוכל לגדל את הילדים כרגע.

מששרד עו"ד אמיתי סורוצקין מתמחה בענייני משפחה, כולל נושאים מורכבים במיוחד ומטפל בכולם במקצועיות ורגישות. מוזמנים ליצור קשר.
חייגו כעת למידע נוסף 050-6688346

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

הסכם ממון לאחר נישואין

עריכת הסכם ממון היא מהלך שזוגות רבים בוחרים היום לעשות אותו. צעד זה נועד למנוע או לפחות להפחית למינימום מחלוקות בנוגע לחלוקת רכוש. כל עוד לא נערך הסכם ממון, הרכוש

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: